Monday, December 28, 2015

Revival is to bring back people to God...

Sarapan 🍳 ☕ 🍝 🍜 🍞 🍲 🍚 🍘 🍙 🍛 🍖 🍗 🍗 🍱 🍣 🍩 🍪 🍇 🍒 🍓 🍉 🌽 pagi yang sungguh menyelerakan yang penuh dengan harapan sehingga semua orang berbalik kepada TUHAN untuk diselamatkan. Ayuh kita nikmati bersama sajian surgawi ini.

Revival is to bring back people to God...

Lukas 1:16 (TB)  ia akan membuat banyak orang Israel berbalik kepada Tuhan, Allah mereka,

Shalom saudara Dan saudari sekalian. Hari yang ke #362. Tahukah anda bahawa anda sepatutnya membawa orang-orang berbalik kepada TUHAN? One of the fruits of Revival in your life is, - you impacting lives and bringing them back to God. Yes, we must bring them back to God. Are we bringing them back to God?

1. Revival spreads, and people turn to God.
Lukas 1:16 (TB)  ia akan membuat banyak orang Israel berbalik kepada Tuhan, Allah mereka,

🍞☕ Setiap kali Tuhan menjamah, membangkitkan, memperkasakan dan mempersiapkan seseorang untuk menggerakan hati bangsa kita, generasi kita untuk kembali kepada Tuhan Yesus supaya pemulihan, penyembuhan, pembaharuan, kebangkitan rohani terjadi. Apakah anda orangnya itu? Apakah anda yang Tuhan sedang cari? Apakah anda telah dibangkitkan, diperbaharui, dipulihkan, diperkasakan dan dipersiapkan untuk MERAMPAS KEMBALI GENERASI INI DAN BANGSA KITA daripada pegangan iblis? You have one life...  DO SOMETHING WITH IT! Friends...  It's getting late and it's getting serious... Take position. Plunder. Rampas. Our generation, our youth, our people back!

I was created for one purpose and that purpose is for revival! To spread the fire's of Revival! Setiap kita ada tugasan dan peranan yang perlu kita lakukan dan mainkan. Kerinduan saya adalah kebangkitan rohani dan sekarang saya tertuju ke arah itu. Setiap pintu yang Tuhan bukakan adalah peluang untuk saya pergi dan menggerakkan kembali hati Generasi Ini Supaya Mereka Kembali Kepada Tuhan. Yohanes Pembaptis tidak berkompromi dengan kebenaran Firman Tuhan bahkan dia menegur dan memberitakan kebenaran Firman Tuhan secara terbuka kepada semua orang supaya mereka berbalik kepada TUHAN daripada jalan-jalan mereka yang jahat. Apakah kita sedang lakukan untuk generasi kita, bangsa kita dan keluarga kita? The greatest gift 🎁 you can give a person this Christmas season is JESUS CHRIST, that's revival!

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

+_=ShErKaRL KuGaN=_+
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: