Saturday, December 26, 2015

Sowing the Revival seeds...

Sarapan 🍳 ☕ 🍝 🍜 🍞 🍲 🍚 🍘 🍙 🍛 🍖 🍗 🍗 🍱 🍣 🍩 🍪 🍇 🍒 🍓 🍉 🌽 pagi yang penuh dengan benih kebangkitan rohani yang ditaburkan ke dalam generasi ini. Ayuh kita menjamu selera bersama sajian surgawi ini.

Sowing the Revival seeds...

1 Korintus 9:11 (TB)  Jadi, jika kami telah menaburkan benih rohani bagi kamu, berlebih-lebihankah, kalau kami menuai hasil duniawi dari pada kamu?

Shalom saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #360. Tahukah anda bahawa benih benih Revival telah ditaburkan oleh generasi yang sebelum kita dan sekarang tunggu masa saja untuk menuai hasilnya? Kita sekarang  juga harus menabur benih benih Revival yang akan berkekalan dan berterusan. Api itu tidak seharusnya padam. Api itu harus disebarkan dari generasi ke generasi yang akan datang. Tuaiannya besar tetapi hanya sedikit saja yang menabur benih Revival itu dan juga hanya sedikit pekerja yang menangkap visi untuk Revival ini.

1. The Revival seed.
1 Korintus 9:11 (TB)  Jadi, jika kami telah menaburkan benih rohani bagi kamu, berlebih-lebihankah, kalau kami menuai hasil duniawi dari pada kamu?

🍞☕ Kita yang telah mengalami kebangkitan rohani harus juga menanam atau menabur benih Revival itu di mana pun Tuhan mengutus kita. Apapun pelayanan yang kita lakukan, itu harus mempunyai satu tujuan, dan tujuannya adalah untuk Revival. Kita menabur, Tuhan menyiram, dan orang lain menuai. Hallelujah 🙌 🔥 🔥 🔥.  You just need to spark the Revival wherever you are.. Amen!

You cannot contain the Revival fire that's in you. No matter how hard you try to keep quiet or even to hold on, the fire 🔥 will initially burst out like a volcano 🌋 one day. Lepaskan api itu supaya bangsa-bangsa mengalami kebangkitan rohani. Izinkan Tuhan memakai anda Bagi kemulianNya. Kalau bukan kita siapa lagi? Kalau bukan sekarang bila lagi?

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

+_=ShErKaRL KuGaN=_+
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: