Monday, November 2, 2015

The Unstoppable Revival...

Sarapan 🍳 ☕ 🍝 🍜 🍞 🍲 🍚 🍘 🍙 🍛 🍖 🍗 🍗 🍱 🍣 🍩 🍪 🍇 🍒 🍓 🍉 🌽 pagi 🌅 ☀ 🌞 yang luarbiasa dan yang belum pernah difikirkan oleh manusia. Ayuh kita menjamu selera bersama sajian surgawi ini.

The unstoppable revival....

Kisah Para Rasul 2:7 (TB)  Mereka semua tercengang-cengang dan heran, lalu berkata: "Bukankah mereka semua yang berkata-kata itu orang Galilea?

Shalom saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #306. Tahukah anda bahawa apabila Revival terjadi, ramai orang akan tercengang-cengang akan melihat apa yang sedang terjadi? Ya.. Benar saudara dan saudari  ada tiga kategori manusia di sini. Di kategori manakah anda?

1. Orang-orang yang melihat apa yang sedang terjadi .
2. Orang-orang yang tertanya-tanya apa yang sedang terjadi .
3. Orang-orang yang melakukan hal-hal terjadi.

Yang manakah anda? Saudara dan Saudari Sekalian, inilah masanya untuk kita melangkah bersama Tuhan dan melakukan hal-hal yang dahsyat dan luarbiasa. Sekarang bukanlah masanya untuk kita duduk dan melihat dan tertanya-tanya apa yang sedang terjadi, tetapi sekarang adalah masanya untuk kita semua bergerak menyebarkan api Kebangkitan Rohani Ini secara radikal dan merampas kembali generasi ini dan bangsa kita supaya mereka kembali kepada Tuhan Yesus, Tuhan dan Penyelamat kita.

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

+_=ShErKaRL KuGaN=_+
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: