Thursday, January 28, 2016

Revival is an assurance of God...

Sarapan 🍳 ☕ 🍝 🍜 🍞 🍲 🍚 🍘 🍙 🍛 🍖 🍗 🍗 🍱 🍣 🍩 🍪 🍇 🍒 🍓 🍉 🌽 pagi 🌅 ☀ 🌞 yang penuh dengan harapan dan panggilan sorgawi. Ayuh kita nikmati bersama sajian surgawi ini.

REVIVAL is an assurance of God...

Yesaya 41:9-10 (TB)  engkau yang telah Kuambil dari ujung-ujung bumi dan yang telah Kupanggil dari penjuru-penjurunya, Aku berkata kepadamu: "Engkau hamba-Ku, Aku telah memilih engkau dan tidak menolak engkau";  janganlah takut, sebab Aku menyertai engkau, janganlah bimbang, sebab Aku ini Allahmu; Aku akan meneguhkan, bahkan akan menolong engkau; Aku akan memegang engkau dengan tangan kanan-Ku yang membawa kemenangan.

Shalom saudara dan saudari sekalian. Hari Yang Ke #28. Tahukah anda bahawa Tuhan telah memilih anda untuk maksud Revival dan tidak menolak anda? Tuhan memilih anda untuk penyelamatan dan juga supaya anda menjadi seorang pembawa Hadirat Tuhan, Pembawa Revival ke mana pun anda diutus oleh Tuhan. Anda adalah hamba Tuhan yang terhormat. Satu panggilan yang cukup istimewa untuk melayani Raja ♔ di atas segala raja.

1. You Are Chosen for this season...
Yohanes 15:16 (TB)  Bukan kamu yang memilih Aku, tetapi Akulah yang memilih kamu. Dan Aku telah menetapkan kamu, supaya kamu pergi dan menghasilkan buah dan buahmu itu tetap, supaya apa yang kamu minta kepada Bapa dalam nama-Ku, diberikan-Nya kepadamu.

🍞☕ Tuhan telah memilih anda untuk tujuan yang luarbiasa. Bukan karena anda bagus, hebat, baik, ataupun apa tetapi kerana begitu besar kasih Tuhan Yesus kepada kita maka Dia menyelamatkan kita dari segala belenggu dosa yang mengikat kita. Dia mengampuni kita, membersihkan kita, mentahirkan kita, memulihkan kita, membangkitkan kita kembali, dan mempersiapkan kita untuk tujuan dan pekerjaanNya yang dahsyat dan luarbiasa. Revival is when your life is changed totally and you live to do His will. A heart that's fully surrendered to God. DI setiap musim, Tuhan pasti akan membangkitkan seseorang ataupun satu kumpulan atau generasi yang akan membawa satu perubahan yang cukup besar dan menyebarkan api Kebangkitan rohani Ini kepada semua orang. Janganlah takut, sebab Tuhan menyertai engkau,

🍔🍕 "Janganlah bimbang, sebab Aku ini Allahmu; Aku akan meneguhkan, bahkan akan menolong engkau; Aku akan memegang engkau dengan tangan kanan-Ku yang membawa kemenangan." Jangan takut untuk melangkah bersama Tuhan. Jika Tuhan telah memilih anda maka Dia juga akan menyertai anda dalam setiap detik kehidupan anda. Tanpa penyertaan Tuhan dalam hidup kita, kita tidak dapat melakukan apa-apa. Engkau adalah hamba Tuhan. You don't need humans recognition. You were appointed and anointed by God, not human.

Saudara dan Saudari Sekalian, di dalam Roh saya, saya dapat merasakan bahawa Tuhan sedang mencari-cari siapa yang akan diutus-Nya untuk menyebarkan api Kebangkitan rohani Ini dan yang akan membawa kembali generasi ini kepada Tuhan. Tuhan tidak mencari seseorang yang haus akan pangkat dan gelaran. Tuhan sedang mencari seorang yang merendahkan diri, yang takut akan Tuhan, yang taat dan setia kepada Tuhan. Tuhan sedang mencari anda...! Apakah respon anda...?

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

+_=ShErKaRL KuGaN=_+
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: