Saturday, January 23, 2016

This generation, our inheritance...

Sarapan 🍳 ☕ 🍝 🍜 🍞 🍲 🍚 🍘 🍙 🍛 🍖 🍗 🍗 🍱 🍣 🍩 🍪 🍇 🍒 🍓 🍉 🌽 pagi 🌅 ☀ 🌞 yang menjadi warisan kita untuk selamanya. Ayuh kita nikmati bersama sajian surgawi ini.

This generation, our inheritance...

Mazmur 2:8 (TB)  Mintalah kepada-Ku, maka bangsa-bangsa akan Kuberikan kepadamu menjadi milik pusakamu, dan ujung bumi menjadi kepunyaanmu.

Shalom saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #23. Tahukah anda bahawa warisan yang berkekalan yang dapat kita turunkan kepada generasi yang akan datang adalah hidup yang benar dan takut akan Tuhan serta pergerakan Revival ini? Revival is from generation to generation. A righteous life and reverence to God is a result of Revival which happens in our lives whereby is the greatest inheritance we can  give to our children and children's children. Apakah beban anda untuk generasi ini dan bangsa anda?

1. To see revival in our generation..
Mazmur 126:5 (TB)  Orang-orang yang menabur dengan mencucurkan air mata, akan menuai dengan bersorak-sorai.

☕🍞 A prayer that comes from within an anguished heart to see this generation being touched and transformed by His love. Setiap titisan airmata mu di dalam doamu, berharga di mata Tuhan. Kebangkitan rohani di Bario terjadi lewat daripada beberapa orang pelajar dan cikgu yang berkumpul untuk berdoa. Tuhan memperhitungkan setiap titisan airmata mereka lalu suatu kebangkitan rohani yang luarbiasa terjadi pada 4hb oktober 1973. Hallelujah 🙌 🔥 🔥 🔥 🔥 ... Revival adalah satu bagian yang kita terima daripada Tuhan supaya kita terus menerus menyebarkan dan juga mewariskan Revival ini kepada semua orang dan juga kepada generasi yang akan datang. Kita mengalami kebangkitan rohani yang tidak dapat binasa, yang tidak dapat cemar dan yang tidak dapat layu.

Apakah yang sedang anda minta hari ini? Harta dan kekayaan? Secara pribadi, harta dan kekayaan saya adalah bangsa-bangsa, living in a legacy of Revival...! Komitmen kita untuk mencari wajah Tuhan adalah melalui segenap hati dan jiwa kita. Apakah yang sedang kita cari hari ini?  Mencari Tangan Tuhan yang memberkati atau pun kita sedang mencari wajah Tuhan supaya kemulianNya terpancar sinar terang...? Apakah respon anda Hari Ini...?

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

+_=ShErKaRL KuGaN=_+
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: