Friday, January 1, 2016

This is freedom...

Sarapan 🍳 ☕ 🍝 🍜 🍞 🍲 🍚 🍘 🍙 🍛 🍖 🍗 🍗 🍱 🍣 🍩 🍪 🍇 🍒 🍓 🍉 🌽 pagi 🌅 ☀ 🌞 yang membebaskan kita dari segala belenggu dosa yang membelenggu kita. Ayuh kita nikmati bersama sajian surgawi ini.

This is freedom....

Kisah Para Rasul 13:39 (TB)  Dan di dalam Dialah setiap orang yang percaya memperoleh pembebasan dari segala dosa, yang tidak dapat kamu peroleh dari hukum Musa.

Shalom saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #1. Selamat Tahun Baru 2016 🎉. Bagi anda yang membaca dan mengikuti renungan pagi ini, saya berdoa agar anda akan terus menyala-nyala dan mengikuti Tuhan seumur hidup anda. Jadilah seorang penggerak kebangkitan rohani. 2016 is a year of restoration and great harvest. A season of REKINDLING, REVIVAL AND RESTORATION. Tetap maju di dalam Tuhan dan sebarkanlah api Kebangkitan rohani ini. Revival dimulai daripada anda. Amen..  Hallelujah 🙌 🔥 🔥 🔥.

Tahukah anda bahawa ini hari pembebasan? Ya, saudara dan saudari sekalian, anda boleh memilih untuk berjalan kemenangan atau mengangkat beban sampah sarap yang dulu dan memasuki tahun baru 2016 ini. REVIVAL is freedom in Christ. Freedom from sin. Freedom from all kinds of habits. Freedom is here now. The King is here amongst us...!

1. Revival is freedom.
Yesaya 61:1 (TB)  Roh Tuhan ALLAH ada padaku, oleh karena TUHAN telah mengurapi aku; Ia telah mengutus aku untuk menyampaikan kabar baik kepada orang-orang sengsara, dan merawat orang-orang yang remuk hati, untuk memberitakan pembebasan kepada orang-orang tawanan, dan kepada orang-orang yang terkurung kelepasan dari penjara,

🍞☕ We need Your revival, Holy Spirit fire, Burning ever brighter, In our souls, Kings and kingdoms falling, Hear your people calling, King of Kings we need a miracle. Pada hari ini terjadilah seperti yang tertulis di dalam Alkitab, bahawa Roh Tuhan akan turun atas anda dan membangkitkan, memulihkan, menyembuhkan, memperbaharui, membebaskan, memperkasakan, dan mempersiapkan anda untuk pekerjaan yang dahsyat dan luarbiasa. Ketahuilah bahawa anda akan menjadi instrumen-Nya untuk membawa gelombang Revival ini kepada setiap kampung-kampung, Setiap desa-desa, di bandar, di komuniti anda, di dalam bangsa anda. Saya lepaskan nubuatan ini kepada anda semua di dalam nama Yesus...!

🍜🍝 Ini waktunya yang Tuhan janjikan anugerahnya dicurahkan. Roh Kudus turun di atas semua orang dan membebaskan setiap Tawanan yang di dalam penjara kegelapan, membebaskan setiap yang terbelenggu, membangkitkan para penuai akhir zaman. Are you ready for the harvest? Are you ready for the great catch? Ini hari pembebasan dan semua tawanan dilepaskan. Hallelujah 🙌 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥.....  Kita telah memasuki ke zaman penuaian yang besar, pemulihan dan kebangkitan rohani yang dahsyat dan luarbiasa. Setiap sumur-sumur yang tersumbat sedang digali kembali, sedang dibersihkan kembali. Air kehidupan sedang mulai terpancar dari sumur-sumur itu. Api 💥 🔥 kebangkitan rohani sedang mulai menyala-nyala.

Hallelujah 🙌 🔥 🔥 🔥 🔥. Apalagi yang anda sedang tunggu? Bergeraklah, berlarilah... Sebarkanlah api Kebangkitan rohani ini kepada semua orang. Kalau bukan sekarang bila lagi? Kalau bukan kita siapa lagi? Tuhan memberkati anda semua dan selamat Tahun baru 2016.

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

+_=ShErKaRL KuGaN=_+
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: