Thursday, July 6, 2017

Revival : Will you give Jesus a chance?

Sarapan 🍳 🍉 🌽 🍔 🍟 🍗 🍕 🍖 🍝 🍄 🍎 🍏 🍌 🌭 🌮 🌯 🍝 🍖 🍕 🍗 🍟 pagi 🌅 🌄 yang mengajak kita untuk membuka hati kita kepada Tuhan Yesus. Ayuh kita menjamu selera bersama sajian surgawi ini.

Revival : Will you give Jesus a chance?

Hebrews 13:8 (NKJV)  Jesus Christ is the same yesterday, today, and forever.

Ibrani 13:8 (TB)  Yesus Kristus tetap sama, baik kemarin maupun hari ini dan sampai selama-lamanya.

Shalom dan salam Revival kepada saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #187. Tahukah anda bahawa Tuhan Yesus tidak pernah berubah? Kebenaran bahwa Yesus tidak berubah merupakan suatu jangkar yang kuat bagi iman kita. Will you give Jesus a chance to transform your life? Will you give Jesus a chance to change your life?

☕ 🍞 Jesus Christ is the same yesterday, today and tomorrow. He will never ever change but He does change your life. What about giving Him a chance to transform your life? Acknowledge. Confess. Receive. Be saved. Jika kita mau melihat perubahan, kebangkitan rohani, pemulihan, pembebasan semuanya terjadi, maka ia harus dimulai daripada kita. Apabila kita membuat keputusan untuk memberikan hidup kita sepenuhnya kepada Tuhan Yesus, maka kita juga akan melihat serta mengalami proses pengampunan, pemulihan, pembentukan, dan sebagainya. God is more than willing to revive you. He is willing to forgive all of our sin and give us another chance to live for Him.

🌽 🥔 If you believe in your heart and confess with your mouth that Jesus Christ is Master and Savior of your life, you will be saved! Yesus datang untuk menjelaskan "hutang" yang tidak Dia punyai kerana kita tidak mampu untuk menjelaskan hutang itu. I am the sinner but God took my sin upon Him.

Jesus found me in the deepest darkness I was in. He gave His life and brought light to my life. How about you? Would you give Him a Chance? Kenapa? Kerana begitu besar kasih-Nya kepada kita dan Dia telah mati bagi kita supaya kita dapat hidup dalam kelimpahan Hidup-Nya. Dia menanggung segala dosa kita. Dia cuma perlukan anda bertobat, menjemput-Nya ke dalam hidup anda, percaya kepada-Nya, hidup bagi Dia dan melakukan kehendak-NYA. Apakah respon anda hari ini.....?

You are the revivalist...!
#SpreadRevival

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: