Monday, October 24, 2016

Revival: To declare His Majestic glory

Sarapan 🍳 ☕ 🍝 🍜 🍞 🍲 🍚 🍘 🍙 🍛 🍖 🍗 🍗 🍱 🍣 🍩 🍪 🍇 🍒 🍓 🍉 🌽 pagi 🌅 ☀ 🌞 yang menyatakan kebesaran-Nya. Ayuh kita nikmati bersama sajian surgawi ini.

Revival: To declare His Majestic glory

1 Kings 18:39  Now when all the people saw [it,] they fell on their faces; and they said, "The LORD, He [is] God! The LORD, He [is] God! "

1 Raja-raja 18:39 (TB)  Ketika seluruh rakyat melihat kejadian itu, sujudlah mereka serta berkata: "TUHAN, Dialah Allah! TUHAN, Dialah Allah!"

Shalom dan salam Revival saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #298. Tahukah anda bahawa Tuhan memperlihatkan kuasa-Nya supaya bangsa-bangsa yang tidak mengenal Tuhan Yesus akan mengenali dan percaya kepada-Nya? GOD has chosen you and appointed you to be the ambassador of heaven to declare the wondrous and awesome work of God to this generation.

1. To declare His Majestic glory
1 Raja-raja 18:37 (TB)  Jawablah aku, ya TUHAN, jawablah aku, supaya bangsa ini mengetahui, bahwa Engkaulah Allah, ya TUHAN, dan Engkaulah yang membuat hati mereka tobat kembali."

🍞 ☕ It's now or never...  It's now never will you witness a greater works of God in your life and through your life. TUHAN telah memilih anda bukan dengan kebetulan tetapi Dia mau memakai seturut kehendak-Nya untuk menyatakan terang-Nya yang ajaib kepada bangsa-bangsa yang masih dalam kegelapan. Ramai kita yang masih menunggu-nunggu untuk satu pergerakan yang dahsyat dan luarbiasa tetapi kita tidak sedar bahawa pergerakan itu dimulai dengan diri kita terlebih dahulu. Friends, you are the Movement of God. Jika kita tidak bergerak melakukan panggilan Tuhan maka siapakah yang akan lakukannya?

God is bringing the Storm of the abundance of His love to us. God is bringing the Storm of Revival in this generation. Are you ready? Apabila anda mengizinkan Tuhan untuk memakai hidup anda, maka anda akan melihat bagaimana Tuhan bekerja di dalam anda dan melalui anda sehingga bangsa-bangsa yang tidak mengenal Tuhan Yesus akan memuliakan Tuhan Yesus kerana anda sanggup melakukan kehendak-Nya. Apakah respon anda hari ini...?

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: