Monday, April 24, 2017

Revival : Break free

Sarapan 🍳 🍉 🍆 🍇 🍈 🍐 🍑 🍄 🍎 🍏 🍌 🌭 🌮 🌯 🍝 🍖 🍕 🍗 🍟 pagi 🌅 yang memutuskan segala ikatan belenggu. Ayuh kita menikmati bersama sajian surgawi ini.

Revival : Break free

Psalms 2:3 (NKJV)  "Let us break Their bonds in pieces And cast away Their cords from us."

Mazmur 2:3 (AVB)  Mereka berkata, “Mari kita putuskan rantai pengikat mereka, dan buangkan belenggu mereka.”

Shalom dan salam Revival kepada saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #114. Tahukah anda bahawa tugas kita sebagai orang yang percaya harus  menerajui bangsa-bangsa dan kerajaan-kerajaan, untuk mencabut dan meruntuhkan, untuk membinasakan dan menggulingkan, untuk membina dan menanam.

☕ 🍞 Setiap orang percaya harus memenangkan jiwa-jiwa. Sepertimana Tuhan telah memutuskan segala belenggu yang mengikat kita selama ini sehinggalah kita menerima keselamatan daripada Tuhan. Dahulunya kita dalam kegelapan tetapi sekarang di dalam terang Tuhan. Dahulunya mita diikat dan terikat tetapi sekarang bebas.

A true revival is when there's a hunger in our soul to see souls saved. Tuhan Yesus menyelamatkan kita supaya Kita akan meneruskan pekerjaan salib itu, maksudnya membawa jiwa-jiwa kepada Tuhan Yesus. Sudahkah hidup kita mengimpak orang-orang di sekeliling kita? Apakah respon anda hari ini.....?

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: