Sunday, April 2, 2017

Revival : Here, Now!

Sarapan 🍳 🍉 🍆 🍇 🍈 🍐 🍑 🍄 🍎 🍏 🍌 🌭 🌮 🌯 🍝 🍖 🍕 🍗 🍟 pagi 🌅 yang penuh dengan mukjizat Tuhan. Ayuh kita menikmati bersama sajian surgawi ini.

Revival : Here, Now!

Matthew 14:18 (NKJV)  He said, "Bring them here to Me."

Matius 14:18 (AVB)  Yesus berkata, “Bawalah makanan itu kepada-Ku.”

Shalom dan salam Revival kepada saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #92. Tahukah anda bahawa Tuhan dapat melakukan satu mukjizat yang luarbiasa apabila anda membawa apa yang anda ada dan berikan kepada Tuhan? Apa yang ada pada anda saat ini yang anda rasa tidak berguna lagi? It can be the dreams that God gave you, it could be a desire in your heart to serve and it seems impossible, it could be a thing that people think it is useless. Friends, bring it to God and He will create a miracle for you.

☕ 🍞 Apabila 5 roti 🍞 dan dua ikan 🐠 diberikan kepada Tuhan Yesus, Dia telah melakukan satu mukjizat yang luarbiasa. Siapa sangka 5 🍞 dan dua 🐠 boleh memberi makan lima ribu orang dan mengutip 12 bakul baki makanan itu lagi. Wowww...

🍟🍗 Bila anda menyerahkan hidup anda kepada Tuhan, tunggu dan lihatlah pekerjaan-Nya yang luarbiasa di dalam hidup anda. People may have said that you're good for nothing. They may have said that you're hopeless. All the negative words are spoken against you. Izinkan saya mengatakan ini kepada anda. Bawa hidup anda dan serahkan pada Tuhan Yesus.

🌯🌮 Bring them to Him. Bring your life to Him. Bring your weaknesses to Him. Bring your disappointments to Him. Bring your sickness to Him. Bring your career, studies, to Him. Di tangan Tuhan Yesus semuanya boleh berubah. Hanya Tuhan Yesus saja yang dapat melakukannya untuk anda.

Bagaimana sekarang? Adakah anda mau berikan kepada Tuhan Yesus? Ataupun anda tetap mau tinggal dalam keadaan anda yang melarat? A miracle can happen here, now. Bring them to Jesus. Apakah respon anda hari ini...?

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: