Sunday, March 31, 2019

Revival : Hidden Treasure

Sarapan pagi yang lazat dan enak yang disediakan untuk kita semua. Ayuh kita menjamu selera bersama sajian surgawi ini.
🍳 🍳 🍉 🍆 🍇 🍈 🍐 🍑 🍄 🍎 🍏 🍌 🍦 🍧 🍨 🌭 🍟 🍔 🥓 🍱 🍣



Revival : Hidden treasure


Isaiah 45:3  I will give you the treasures of darkness And hidden riches of secret places, That you may know that I, the LORD, Who call [you] by your name, [Am] the God of Israel.

Yesaya 45:3 (TB)  Aku akan memberikan kepadamu harta benda yang terpendam dan harta kekayaan yang tersembunyi, supaya engkau tahu, bahwa Akulah TUHAN, Allah Israel, yang memanggil engkau dengan namamu.



Shalom dan salam Revival kepada saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #90. Tahukah anda bahawa Tuhan mau memberikan kepada kita harta yang terpendam? Apabila saya membaca firman Tuhan ini, saya tertanya-tanya apakah itu harta yang terpendam dan kekayaan yang tersembunyi. Just for clarification, I'm not running 🏃 after riches. Adakah ini mesej kemakmuran? Tidak juga. Harta yang terpendam dan kekayaan yang tersembunyi ini, boleh saya katakan ia adalah "manna yang tersembunyi" iaitu :

🔴 Kekayaan kemuliaan-Nya
🔴 Kekayaan Firman-Nya
🔴 Kekayaan hikmat dan pengetahuan.

Lebih dalam anda "menggali" lebih banyak rahasia firman-Nya anda akan temukan. Lebih dalam anda "menggali" lebih banyak hikmat dan pengetahuan yang seiring dengan Firman-Nya akan anda temukan. Lebih dalam anda "menggali" lebih lagi Tuhan Yesus akan memperlihatkan kemuliaan-Nya. Going Deeper in search of the hidden riches, the Word of God, will change your life. Apa guna mencari harta kekayaan dunia tetapi jiwa kita tidak mengenal Yesus? Bagaimana dengan anda? Sudahkah anda menemuka "manna tersembunyi" itu? Apakah respon anda hari ini?



You are the revivalist...!
#SpreadRevival #GreaterMovement

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: