Saturday, June 4, 2016

Revival: The Arrows of Revival

Sarapan 🍳 ☕ 🍝 🍜 🍞 🍲 🍚 🍘 🍙 🍛 🍖 🍗 🍗 🍱 🍣 🍩 🍪 🍇 🍒 🍓 🍉 🌽 pagi 🌅 ☀ 🌞 yang membawa api Kebangkitan rohani. Ayuh kita menjamu selera bersama sajian surgawi ini.

Revival: The Arrows of Revival

Psalm 127:4  Like arrows in the hand of a warrior, So [are] the children of one's youth.

Mazmur 127:4 (TB)  Seperti anak-anak panah di tangan pahlawan, demikianlah anak-anak pada masa muda.

Shalom saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #156. Tahukah anda bahawa diri anda adalah sebenarnya anak panah kebangkitan rohani yang berada di tangan Tuhan? You are God's arrows of Revival. He is shooting you towards your generation, your people, your family 👪, your community. Anak panah yang membawa api 💥 kebangkitan rohani. Hari ini,  Tuhan sedang melepaskan anda untuk menyatakan kuasa firman-Nya di dalam hidup kita, pelayanan, keluarga, pekerjaan, pendidikan, perhubungan suami isteri, kepada generasi ini, bangsa kita, kampung kita, dan negara kita kerana FIRMAN TUHAN ITU BERKUASA UNTUK MEMBANGKITKAN KEMBALI KITA. Declare the Word of God into your life today! Jika kamu merasakan bahawa kamu telah "mati" secara rohaninya, maka Now is the time Untuk kamu bangkit menjadi hidup kembali...! Kamu adalah anak panah Tuhan yang dipakai oleh Tuhan untuk kebangkitan rohani.

1. The Arrows of Revival
Yeremia 51:20 (TB)  Engkau tadinya adalah palu godam bagi-Ku, senjata perang: Dengan engkau Aku menghancurkan bangsa-bangsa, dengan engkau Aku memusnahkan kerajaan-kerajaan,

☕🍞 Anda seperti anak panah yang berada di tangan seorang pahlawan. Tuhan adalah Pahlawan kita dan kita adalah alat-Nya atau senjata-Nya yang digunakan untuk mencabut dan merobohkan, untuk membinasakan dan meruntuhkan, untuk membangun dan menanam. You are a weapon of mass destruction in God's hand. Dia memakai anda untuk meruntuhkan segala tembok-tembok dosa yang merintangi bangsa-bangsa supaya mereka kembali kepada Tuhan.  Dia memakai anda untuk menerobosi segala halangan dan batasan di dalam kegelapan yang pekat sehingga anda menjadi terang yang bersinar di tengah-tengah kegelapan itu, anda adalah anak panah berapi.

Setiap anak panah di tangan Pahlawan dituju 🎯 ke satu sasaran. Sekarang Tuhan mengambil anak panah yang tajam dan sekarang Tuhan menembak anak panah itu tertuju kepada keluarga anda, komuniti anda, bangsa anda, generasi anda, kampung anda dan negara anda. Anak panah itu adalah anda. Tuhan memakai anda sebagai senjata perang-Nya untuk mengalahkan segala pekerjaan iblis yang mengikat generasi dan bangsa kita. Tuhan melepaskan anak panah itu untuk tujuan kebangkitan rohani dan juga untuk menyelamatkan mereka yang masih dalam kegelapan. Apakah anda anak panah itu? Apakah respon anda hari ini?

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: