Monday, November 7, 2016

Revival: Passion for revival

Sarapan 🍳 ☕ 🍝 🍜 🍞 🍲 🍚 🍘 🍙 🍛 🍖 🍗 🍗 🍱 🍣 🍩 🍪 🍇 🍒 🍓 🍉 🌽 pagi 🌅 ☀ 🌞 yang menggerakkan keghairahan kita untuk kebangkitan rohani. Ayuh kita menjamu selera bersama sajian surgawi ini.

Revival: Passion for revival

Ephesians 6:15  and having shod your feet with the preparation of the gospel of peace;

Efesus 6:15 (TB)  kakimu berkasutkan kerelaan untuk memberitakan Injil damai sejahtera; 

Shalom dan salam Revival saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #312. Tahukah anda bahawa kita harus mempunyai satu keghairahan untuk terus berusaha ke arah kebangkitan rohani? Without the passion and a passionate heart for revival, we will just be the group of people who just talk about revival but no action in seeing revival happen. Perkara-perkara yang membuat saya merasa ghairah bukanlah apa yang dunia dapat berikan. Yang membuat saya merasa ghairah adalah apabila seseorang berbicara tentang Revival dan hati saya akan mula tertarik kepada hal itu... Revival. A passion for revival. Is your heart beats for revival? Adakah setiap degupan jantung anda berdegup untuk kebangkitan rohani?

1. Passion for Revival
Yesaya 52:7 (TB)  Betapa indahnya kelihatan dari puncak bukit-bukit kedatangan pembawa berita, yang mengabarkan berita damai dan memberitakan kabar baik, yang mengabarkan berita selamat dan berkata kepada Sion: "Allahmu itu Raja!"

☕ 🍞 Are you passionate for revival? Adakah kerinduan di dalam hati anda untuk melihat satu kebangkitan. rohani yang dahsyat dan luarbiasa terjadi di dalam bangsa anda? Bangsa anda perlukan anda untuk membawa kabar berita baik ini. Christian Fellowship anda perlukan anda untuk mengimpartasikan api Kebangkitan rohani yang telah anda rasakan. Muda mudi anda masih lagi "blur" tentang "Apakah itu menjadi murid Kristus, siapakah itu Yesus, apakah yang dimaksudkan dengan hidup untuk Kristus" dan sebagainya. Apakah yang anda mahu lakukan?

Apakah kaki  anda berkasutkan kerelaan, kerinduan, satu hati yang terdesak untuk melihat pekerjaan Tuhan yang dahsyat dan luarbiasa terjadi ke atas bangsa anda, generasi anda, keluarga anda dan komuniti anda? Friends, you are God's spokesman for revival. God needs you to go and spread the word to your people, your generation, your family, your friends, your Christian Fellowship needs you to share the wondrous works of God to them. You are the key for revival. Allow God to use you to unlock revival, restoration, healing, repentance and massive harvest. Apakah respon anda hari ini....?

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: