Sunday, November 20, 2016

Revival: You don't have to beg

Sarapan 🍳 ☕ 🍝 🍜 🍞 🍲 🍚 🍘 🍙 🍛 🍖 🍗 🍗 🍱 🍣 🍩 🍪 🍇 🍒 🍓 🍉 🌽 pagi 🌅 ☀ 🌞 yang menyelamatkan kita. Ayuh kita menjamu selera bersama sajian surgawi ini.

Revival: You don't have to beg

Luke 19:10  for the Son of Man has come to seek and to save that which was lost. "

Lukas 19:10 (TB)  Sebab Anak Manusia datang untuk mencari dan menyelamatkan yang hilang."

Shalom dan salam Revival saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #325. Tahukah anda bahawa Tuhan telah "membeli" anda dengan darah-Nya yang mahal? You don't have to beg for what God has already prepared for you. You just have to receive it by faith. Terkadang kita sedar tentang hal ini. Inilah kebenaran yang iblis cuba menghalang daripada kita sedar. Kita telah dibeli dengan darah yang mahal.

1. You don't have to beg.
Matius 18:11 (TB)  [Karena Anak Manusia datang untuk menyelamatkan yang hilang.]"

🍞 ☕ You don't have to beg for your salvation, you just have to believe and confess. Revival is when we acknowledge that we have sinned and we need Jesus to cleanse all our filth and shame. Kita perlukan campur tangan Tuhan untuk menyelamatkan diri kita daripada terus binasa. Christ came into the world to save souls, and He  will reckon severely with those who hinder the progress of others who are setting their faces heavenward. And shall any of us refuse attention to those whom the Son of God came to seek and to save? Kita tidak dapat menyelamatkan diri kita sendiri, kita perlukan campur tangan Tuhan untuk mengampuni segala dosa kita. Jika kita mau melihat dunia ini diselamatkan, maka berikanlah dirimu untuk diselamatkan terlebih dahulu.

Your Salvation is there, just come to Jesus. Your healing is already there, just come to Jesus. Anda hanya perlu berseru kepada TUHAN Yesus Kristus, percaya kepada-Nya. Apakah respon anda hari ini...?

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: