Tuesday, November 1, 2016

Revival: Take the Word that God has spoken over your life

Sarapan 🍳 ☕ 🍝 🍜 🍞 🍲 🍚 🍘 🍙 🍛 🍖 🍗 🍗 🍱 🍣 🍩 🍪 🍇 🍒 🍓 🍉 🌽 pagi 🌅 ☀ 🌞 yang menghidupkan kita kembali. Ayuh kita nikmati bersama sajian surgawi ini.

Revival: Take the Word that God has spoken over your life.

Psalm 119:105  Your word [is] a lamp to my feet And a light to my path.

Mazmur 119:105 (TB)  Firman-Mu itu pelita bagi kakiku dan terang bagi jalanku.

Shalom dan salam Revival saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #306. Tahukah anda bahawa Firman Tuhan yang telah dilepaskan ke dalam hidup anda berkuasa untuk membangkitkan anda kembali? You can choose to relive the pains you've gone through or You can choose to relive the sufferings you've gone through or You can choose to relive the Revival that the Lord has done in your life. It is up to you to live it. Choose wisely and never do the same old mistake again and again. Firman Tuhan berkuasa untuk menghidupkan kembali apa yang sudah mati secara rohaninya.

1.  Take the Word of God that God has spoken over your life.
Mazmur 119:16 (TB)  Aku akan bergemar dalam ketetapan-ketetapan-Mu; firman-Mu tidak akan kulupakan.

☕🍞 What is that one specific Word that the Lord has spoken over your life? You might have forgotten about it. Ramai orang kehilangan keghairahan mereka dalam mengikuti Tuhan Yesus kerana mereka tidak berpegang teguh kepada firman TUHAN yang pertama kali Tuhan nyatakan dalam hidup mereka. It is because that one word will determine the purpose of your life. Firman Tuhan yang saya pegang sampai ke hari ini adalah Filipi 1:21 kerana lewat daripada apa yang Tuhan telah sampaikan kepada saya, saya mula mengerti tujuan hidup saya dan panggilan Tuhan ke atas hidup saya. Mulai saat itu sampai ke hari ini NO TURNING BACK.

Take the Word of God that God has spoken over your life and hold on tightly to it because His word is a lamp to our feet And a light to our path. Firman-Nya yang menentukan masa depan kita. Kita menerima segala janji-janji Tuhan lewat Firman-Nya yang hidup. Saat kita berjalan dalam kegelapan, Firman Tuhan yang menerangi jalan kita dan menuntun kita kembali kepada jalan yang benar. That one specific Word is able to breakthrough every odds and obstacles in your life and change your life totally. Apakah anda masih ingat pertama kali Tuhan berbicara kepada anda? Apakah respon anda hari ini?

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: