Saturday, July 30, 2016

Revival: The sound of Revival...!

Sarapan 🍳 ☕ 🍝 🍜 🍞 🍲 🍚 🍘 🍙 🍛 🍖 🍗 🍗 🍱 🍣 🍩 🍪 🍇 🍒 🍓 🍉 🌽 pagi 🌅 ☀ 🌞 yang membawa Pencurahan Roh Kudus. Ayuh kita nikmati bersama sajian surgawi ini.

Revival: The sound of Revival...!

1 Kings 18:41  Then Elijah said to Ahab, "Go up, eat and drink; for [there is] the sound of abundance of rain. "

1 Raja-raja 18:41 (TB)  Kemudian berkatalah Elia kepada Ahab: "Pergilah, makanlah dan minumlah, sebab bunyi derau hujan sudah kedengaran."

Shalom saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #212. Tahukah anda bahawa sudah kedengaran "bunyi" trumpet 🎺 untuk panggilan pertobatan bangsa-bangsa dan masa penuaian? How many of you are ready for this? I hear the sounds of abundance of Holy Spirit raining down, Revival, repentance and harvesters busy harvesting souls for the kingdom of God in the midst of persecution. Nevertheless, the church ⛪ of God will not be shaken! Tuhan sedang membawa gerakan reformasi, restorasi, pertobatan bangsa-bangsa, perdamaian bangsa-bangsa, kebangkitan rohani.

1. The sound of Revival
Yoel 2:23 (TB)  Hai bani Sion, bersorak-soraklah dan bersukacitalah karena TUHAN, Allahmu! Sebab telah diberikan-Nya kepadamu hujan pada awal musim dengan adilnya, dan diturunkan-Nya kepadamu hujan, hujan pada awal dan hujan pada akhir musim seperti dahulu.

🍶🍯 Can you hear it? GOD is pouring the abundance of the Holy Spirit upon this generation.....! Hallelujah 🙌 🔥 🔥 🔥! Satu Pencurahan Roh Kudus yang luarbiasa akan terjadi. Satu penuaian jiwa-jiwa yang luarbiasa akan terjadi. Pertobatan bangsa-bangsa dan setiap lutut bertelut mengaku Yesus Kristus Tuhan dan Penyelamat dunia. Hujan akhir zaman membawa berkat yang berkelimpahan, Pencurahan Roh Kudus yang berkelimpahan, mujizat yang berkelimpahan, penyembuhan yang berkelimpahan. Hallelujah 🙌! God us bringing the Storm of the abundance of His love to us. God is bringing the Storm of Revival in this generation. Are you ready?

Hujan akhir ini adalah lebih dahsyat dan luarbiasa dari yang awal. Sekarang adalah masanya for His unstoppable, unlimited glory to pour down, rain down! Pada masa yang sama, sekarang bukanlah masa untuk kita bermalas-malasan. Ayuh kita bersatupadu bersama kita lari 🏃 dalam melakukan amanat agung-Nya untuk membawa bangsa-bangsa kembali kepada Tuhan. Elia mengatakan, PERGILAH, MAKANLAH maksudnya di sini harus ada satu tindakan dari bahagian kita. Pergilah.. Siapkan jalan bagi Tuhan.... Apakah respon anda hari ini.....?

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: