Thursday, March 16, 2017

Revival : Call upon the Lord

Sarapan 🍳 🍉 🍆 🍇 🍈 🍐 🍑 🍄 🍎 🍏 🍌 🌭 🌮 🌯 🍝 🍖 🍕 🍗 🍟 pagi 🌅 yang menggerakkan kita untuk berseru kepada Tuhan Yesus. Ayuh kita menikmati bersama sajian surgawi ini.

Revival : Call upon the Lord

Acts 2:21 (NKJV)  And it shall come to pass That whoever calls on the name of the Lord Shall be saved.'

Kisah Para Rasul 2:21 (AVB)  Dan terlaksanalah kelak, bahawa sesiapa yang menyeru nama Tuhan akan diselamatkan.’

Shalom dan salam Revival kepada saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #75. Tahukah anda bahawa barangsiapa yang berseru kepada TUHAN Yesus akan diselamatkan? Your salvation is just a prayer away. Call upon the name of the Lord and be saved. For He alone is strong enough to save. Rise your shackles are no more. Jesus Christ has broken every chain 🔗.

☕ 🍞 Pencurahan Roh Kudus ini mendatangkan hari keselamatan yang besar, dan barangsiapa yang berseru kepada nama Tuhan akan diselamatkan. Saya hanya kenal satu nama yang boleh menyelamatkan saya. Satu nama yang besar hanyalah nama Yesus Kristus. Gunung batu dan kekuatan ku, hanyalah nama Yesus Kristus.

🌮🌯 Nama Yesus hancurkan segala tembok. Kebebasan adalah kepunyaan kita apabila kita berseru kepada nama Yesus. Kita dibebaskan daripada segala ikatan dan belenggu dosa. He is our Savior and He is mighty to save. Revival happens so that you'd be delivered from every kind of bondages and chains that's been entangling you. This is the season of REVIVAL and great Deliverance...  Tuhan sedang menggerakkan hati bangsa-bangsa kembali kepada Dia, kembali kepada kasih pertama mereka.

🍟🍗REVIVAL is freedom in Christ. Freedom from sin. Freedom from all kinds of habits. Freedom is here now. The King is here amongst us...! Sesungguhnya inilah masa penyelamatan anda. Bukalah hatimu untuk Tuhan membangkitkan anda kembali.

Jalan keselamatan hanyalah di dalam Yesus Kristus. Allah hanya menuntut respons sederhana: hati yang percaya dan yang melahirkan pengakuan bahwa Yesuslah Penyelamat dan Tuhan. Come on, call upon the Lord.....! Apakah respon anda hari ini....?

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: