Monday, March 20, 2017

Revival : Draw me again

Sarapan 🍳 🍉 🍆 🍇 🍈 🍐 🍑 🍄 🍎 🍏 🍌 🌭 🌮 🌯 🍝 🍖 🍕 🍗 🍟 pagi 🌅 yang menggerakkan kita untuk terus mendekati Tuhan Yesus. Ayuh kita menikmati bersama sajian surgawi ini.

Revival : Draw me again

Psalms 73:28 (NKJV)  But it is good for me to draw near to God; I have put my trust in the Lord God, That I may declare all Your works.

Mazmur 73:28 (AVB)  Tetapi sungguh baik bagiku mendekati Allah. Aku telah menjadikan Tuhan ALLAH tempat aku bernaung; supaya aku dapat mengisytiharkan semua hasil kerja-Mu.

Shalom dan salam Revival kepada saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #79. Tahukah anda bahawa tanpa kita sedari, selangkah demi selangkah kita makin menjauh dari Tuhan? Let God draw us again into the center of His love where we began. Let Him fill our hearts with His love and let His love surrounds us.

☕🍞 Adakah kita telah pergi jauh daripada Tuhan? Ayuh kita mendekati Tuhan kembali. He is just waiting for us to crossover and come to Him. We need more of God more than ever. Janganlah melihat kepada kiri kanan anda ataupun badai yang sedang menghantam anda, tetapi pandanglah pada Yesus dan bergerak mendekati Dia.

🍟🌮 Tuhan berjanji untuk mendekati semua orang yang berbalik dari dosa, menguduskan hati, dan berseru kepada-Nya dalam pertobatan yang sungguh. Mendekatnya Allah akan mendatangkan kehadiran, kasih karunia, berkat, dan kasih-Nya.

Help us find the way back to You God. Bring us back to You. Is this the cry of your heart today? Keluarlah dari keraguan yang menjauhkan kita daripada Tuhan. Buanglah keegoan dan datanglah mendekat kepada Tuhan. Biar berada dekat pada Tuhan itu menjadi kerinduan kita. Apakah respon anda hari ini.....?

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: