Tuesday, May 9, 2017

Revival : The dry season is over

Sarapan 🍳 🍉 🍆 🍇 🍈 🍐 🍑 🍄 🍎 🍏 🍌 🌭 🌮 🌯 🍝 🍖 🍕 🍗 🍟 pagi 🌅 yang menyegarkan jiwa kita kembali. Ayuh kita menikmati bersama sajian surgawi ini.

Revival : The dry season is over

Isaiah 41:18 (NKJV)  I will open rivers in desolate heights, And fountains in the midst of the valleys; I will make the wilderness a pool of water, And the dry land springs of water.

Yesaya 41:18 (AVB)  Aku akan membuat sungai-sungai memancar di atas bukit-bukit yang gondol, dan mata air di tengah-tengah lembah. Aku akan membuat gurun menjadi kolam air dan gurun menjadi pancaran air.

Shalom dan salam Revival kepada saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #129. Tahukah anda bahawa musim kekeringan ini akan berakhir? The dry season is over and there is a cloud, beginning to swell. The skies heavy with blessing so lift your eyes, offer your heart to Jesus Christ, as He opens the heavens and let us receive, the Spirit of God.

☕ 🍞 Musim hujan akan terjadi tidak lama lagi. Setiap tanah yang tandus dan kering akan menjadi subur kembali. Bukakanlah hati kita dan terimalah hujan Pencurahan Roh Kudus ini. Friends the Storm is coming. Awan-awan sudah berat dengan hujan dan sudah bersiap sedia untuk menghujani generasi ini.

🍟🍗This is a mini account of what happened in Bario in 1973. "The people experienced yet another outpouring of the Holy Spirit, and many fell under the power of God. The new sense of empowerment through the Holy Spirit revived the love and zeal of the people for the Lord."

Ini adalah zaman pencurahan Roh Kudus yang luarbiasa. GOD is on the move, are we ready for the outpouring of the Holy Spirit? Just like the rushing mighty wind... Kita telah memasuki ke zaman penuaian yang besar, pemulihan dan kebangkitan rohani yang dahsyat dan luarbiasa. Setiap sumur-sumur yang tersumbat sedang digali kembali, sedang dibersihkan kembali. Air kehidupan sedang mulai terpancar dari sumur-sumur itu. The dry season is over my friends and God is bringing a mighty storm of Holy Spirit's Revival. Apakah anda siap? Apakah respon anda hari ini.....?

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: