Thursday, May 11, 2017

Revival : Step into the Life

Sarapan 🍳 🍉 🍆 🍇 🍈 🍐 🍑 🍄 🍎 🍏 🍌 🌭 🌮 🌯 🍝 🍖 🍕 🍗 🍟 pagi 🌅 yang membawa kita keluar daripada kekeringan dan melangkah masuk ke dalam kehidupan. Ayuh kita menikmati bersama sajian surgawi ini.

Revival : Step into the Life

John 1:4 (NKJV)  In Him was life, and the life was the light of men.

Yohanes 1:4 (AVB)  Hidup ada dalam-Nya, dan hidup itu cahaya manusia.

Shalom dan salam Revival kepada saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #131. Tahukah anda bahawa Tuhan mau anda melangkah masuk ke dalam kehidupan yang telah disediakan oleh Dia? Firman yang mencipta itu menjadi sumber hidup yang memberi terang. Itu sebabnya, kehidupan berasal dari Firman. Kehidupan yang berasal dari terang ilahi mengenyahkan kegelapan yang melingkupi dunia dan kehidupan manusia berdosa.

☕ 🍞 Keluar daripada kekeringan rohani dan masuki ke dalam kehidupan yang berkelimpahan yang telah disediakan oleh Tuhan. Tuhan Yesus datang untuk memberikan kehidupan yang berkelimpahan kepada kita semua. Your dry season is over. Come out of the drought and step into the Life God has for you.

🍝🌯 The will of God for your life is that you live in the Fullness of His life. Kehidupan yang berhasil, bertumbuh dan semakin berbuah di dalam Tuhan. There's an invitation for us to step into the Life God has for us. Keluar dari zon kekeringan anda dan datanglah kepada-Nya dan terimalah kehidupan yang baru ini.

Stop running away from God's plan. Stop running away from His blessings. Stop running away because your life is full of sin. Jesus paid it all. No more slave to sin. Tidak perlu anda merasa malu lagi kerana telah hidup di dalam dosa. Yesua telah melangsaikan semuanya. Nikmatilah kehidupan yang berkelimpahan ini yang disediakan oleh Tuhan. Apakah respon anda hari ini...?

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: