Saturday, May 6, 2017

Revival : There's a cloud

Sarapan 🍳 🍉 🍆 🍇 🍈 🍐 🍑 🍄 🍎 🍏 🍌 🌭 🌮 🌯 🍝 🍖 🍕 🍗 🍟 pagi 🌅 yang penuh dengan awan kemuliaan-Nya. Ayuh kita menikmati bersama sajian surgawi ini.

Revival : There's a cloud

1 Raja-Raja 8:10-11 (AVB)  Pada waktu para imam keluar dari Tempat Suci, tiba-tiba awan memenuhi Bait TUHAN
lantas para imam tidak dapat berdiri untuk menyelenggarakan ibadat kerana awan itu berkilau-kilauan oleh kemuliaan TUHAN yang memenuhi Bait TUHAN.

1 Kings 8:10-11 (NKJV)  And it came to pass, when the priests came out of the holy place, that the cloud filled the house of the Lord,
so that the priests could not continue ministering because of the cloud; for the glory of the Lord filled the house of the Lord.

Shalom dan salam Revival kepada saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #126. Tahukah anda bahawa ada awan kemuliaan-Nya yang meliputi kita saat kita menyembah Dia? There is a cloud 🌥 coming upon us. The cloud of His glory coming upon us. It is time to rise up and serve the Lord.

☕ 🍞 Kita adalah imamat yang rajani yang telah dipilih oleh Tuhan dan bukannya manusia. Anda telah dipilih untuk masuk ke dalam kemuliaan-Nya. You are the carriers of the glory of God. The weight of the glory of the Lord is heavier than anything else. Tidak ada seorang pun yang dapat berdiri atau bertahan di dalam kemuliaan-Nya.

🍟🍗 Yesaya mengatakan bahawa kemuliaan Tuhan telah terbit atas kita. Kenapa Tuhan memilih kita untuk menerbitkan kemuliaan-Nya di atas kita? Tuhan memilih kita sebagai imamat rajani yang akan membawa kemuliaan-Nya ke mana pun kita pergi dan diutus. Diri kita adalah bait suci Tuhan dan disebabkan itu kemuliaan-Nya turun melingkungi kita. You shine because of His glory is upon you.

Sebagai pembawa hadirat-Nya serta kemuliaan-Nya, kita harus pastikan bahawa hidup kita kudus. There is a cloud upon us and wherever the presence of God is, there is no place for evil to be presence. The devil trembles in the presence of God. Adakah anda pembawa hadirat-Nya? Apakah respon anda hari ini....?

You are the revivalist...!

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: