Friday, August 2, 2019

Revival : Healing Rain

Sarapan pagi yang lazat dan enak yang disediakan untuk kita semua. Ayuh kita menjamu selera bersama sajian surgawi ini.
🍳 🍳 🍉 🍆 🍇 🍈 🍐 🍑 🍄 🍎 🍏 🍌 🍦 🍧 🍨 🌭 🍟 🍔 🥓 🍱 🍣

Revival : Healing Rain

Zechariah 10:1 (UKJV)  Ask all of you of the LORD rain in the time of the latter rain; so the LORD shall make bright clouds, and give them showers of rain, to every one grass in the field.

Zakharia 10:1 (TB)  Mintalah hujan dari pada TUHAN pada akhir musim semi! TUHANlah yang membuat awan-awan pembawa hujan deras, dan hujan lebat akan diberikan-Nya kepada mereka dan tumbuh-tumbuhan di padang kepada setiap orang.

Shalom dan salam Revival kepada saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #214. Tahukah anda bahawa Tuhan mau mengirimkan hujan pemulihan ke atas kita? Spiritual blessings had been promised under figurative allusions to earthly plenty. Hujan yang bermusim adalah belas kasihan yang besar, yang kita dapat minta kepada Allah apabila ada yang paling memerlukannya, dan kita boleh menantikannya terjadi.  Kita mesti berdoa untuk meminta belas kasihan Tuhan Yesus. TUHAN akan membuat awan terang, dan memberikan hujan.  Ini merupakan satu dorongan untuk mencari Roh Kudus, dengan iman dan doa, yang mana berkat-berkat yang dipegang dalam janji-janji-Nya itu diperoleh dan dinikmati.

☕ 🍞 Healing rain for nations is just a prayer 🙏 away!  Orang-orang yang menabur dengan mencucurkan air mata, akan menuai dengan bersorak-sorai. Firman-Nya kepada kita "Mintalah kepada-Ku, maka bangsa-bangsa akan Kuberikan kepadamu menjadi milik pusakamu, dan ujung bumi menjadi kepunyaan mu". This healing rain brings spiritual blessings, healing, restoration, and great awakening! Pemulihan yang Tuhan lakukan pada umat-Nya bersifat holistik. Allah membebaskan umat-Nya dari ikatan kuasa gelap, tangan para gembala yang jahat, dan cengkeraman kekuatan asing. Allah memenuhi apa yang menjadi keperluan umat-Nya. Ia memberikan berkat-Nya, memulihkan kehidupan rohani kita dan membawa kita kembali kepada-Nya. Ajaibnya dalam pembebasan umat-Nya ini, Allah membuat kita berjalan kembali seperti semula, yaitu hidup sesuai dengan kebenaran Allah. Hubungan kita  dengan Allah  dipulihkan kembali.

This is the season of spiritual awakening. Marilah kita sama-sama berdoa supaya Tuhan menurunkan hujan kebangkitan rohani sekali lagi. Kita sudah berada akhir zaman sebelum kedatangan Yesus Kristus kali kedua, jadi mintalah kepada Tuhan untuk mengirimkan api-Nya, Roh-Nya ke atas bangsa-bangsa bermula daripada kita. Apakah respon anda hari ini...?

You are the revivalist...!
#SpreadRevival #GreaterMovement

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: