Tuesday, September 5, 2017

Revival : Doing His will

Sarapan 🍳 🍉 🍆 🍇 🍈 🍐 🍑 🍄 🍎 🍏 🍌 🍦 🍧 🍨 🌭 🍟 🍔 🥓 🍱 🍣 pagi 🌅 🌄 yang menggerakkan kita untuk terus maju dan maju dan maju di dalam Tuhan Yesus. Ayuh kita menikmati bersama sajian surgawi ini.

Revival : Doing His will

Hebrews 13:21 (NKJV)  make you complete in every good work to do His will, working in you what is well pleasing in His sight, through Jesus Christ, to whom be glory forever and ever. Amen.

Ibrani 13:21 (TB)  kiranya memperlengkapi kamu dengan segala yang baik untuk melakukan kehendak-Nya, dan mengerjakan di dalam kita apa yang berkenan kepada-Nya, oleh Yesus Kristus. Bagi Dialah kemuliaan sampai selama-lamanya! Amin.

Shalom dan salam Revival kepada saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #248. Tahukah anda bahawa Tuhan telah memperlengkapkan dan mempersiapkan kita untuk melakukan pekerjaan-Nya? Tuhan telah mempersiapkan dan memperkasakan anda untuk musim ini, untuk generasi ini.  He has empowered you and prepared you for this season and for this generation. You are empowered to Impart the Revival fire 🔥 🔥 🔥 wherever you are. Anda telah diperkasakan dan telah dipersiapkan untuk terus berjuang menyebarkan api Kebangkitan rohani itu kepada setiap orang yang terbelenggu dan yang masih dalam kegelapan. You are His workmanship. Diciptakan dalam Kristus Yesus untuk melakukan kehendak Tuhan dan amanat Agung Tuhan.

☕ 🍞 Apabila Tuhan menjamah anda, maka dari saat itu, Roh Tuhan mulai bekerja di dalam hidup kita. Tuhan mempersiapkan kita untuk apa yang ada di depan kita. I was created for one purpose and that purpose is for revival! To spread the fire's of Revival! Setiap kita ada tugasan dan peranan yang perlu kita lakukan dan mainkan. Kerinduan saya adalah kebangkitan rohani dan sekarang saya tertuju ke arah itu. Setiap pintu yang Tuhan bukakan adalah peluang untuk saya pergi dan menggerakkan kembali hati Generasi Ini Supaya Mereka Kembali Kepada Tuhan. Kita adalah buatan Allah, diciptakan dalam Kristus.

🌽 🍔Engkau telah dipanggil dan dipilih untuk membawa kembali generasi ini dan bangsa-bangsa kembali kepada Tuhan. The Holy Spirit empowers you to impart the fire's of Revival wherever you go. Hallelujah 🙌 🔥 🔥 🔥....... Bangsa kita, generasi kita dan tanah air kita adalah milik Tuhan Yesus. Jika kita mulai bergerak melakukan doa kita yang kita doakan selama ini, maka kita pasti akan melihat kebangunan rohani terjadi.

You are God's workmanship, hasil ciptaan Tuhan, created to do extraordinary works. Muda mudi, anda harus bangkit dan mengambil serius tentang perkara ini. Anda tidak perlu ada pangkat dan gelaran untuk melakukan kehendak Tuhan. Satu yang Tuhan minta daripada kita ialah hati yang terbeban dan berkesanggupan untuk pergi khabarkan Injil kepada bangsa kita. Jika anda belum mula berdoa untuk bangsa anda, mulakannya sekarang. Minta Tuhan taruhkan beban untuk bangsa anda, keluarga anda dan kampung anda serta untuk gereja gereja, di dalam hati anda. Apakah respon anda hari ini.....?

You are the revivalist...!
#SpreadRevival

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: