Thursday, September 7, 2017

Revival : I have given you

Sarapan 🍳 🍉 🍆 🍇 🍈 🍐 🍑 🍄 🍎 🍏 🍌 🍦 🍧 🍨 🌭 🍟 🍔 🥓 🍱 🍣 pagi 🌅 🌄 yang menyedarkan kita akan kuasa dan otoritas yang ada pada kita. Ayuh kita menikmati bersama sajian surgawi ini.

Revival : I have given you

1 Kings 17:1 (NKJV)  And Elijah the Tishbite, of the inhabitants of Gilead, said to Ahab, "As the Lord God of Israel lives, before whom I stand, there shall not be dew nor rain these years, except at my word."

1 Raja-raja 17:1 (TB)  Lalu berkatalah Elia, orang Tisbe, dari Tisbe-Gilead, kepada Ahab: "Demi Tuhan yang hidup, Allah Israel, yang kulayani, sesungguhnya tidak akan ada embun atau hujan pada tahun-tahun ini, kecuali kalau kukatakan."

Shalom dan salam Revival kepada saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #250. Tahukah anda bahawa Tuhan telah memberikan kepada kita kunci kerajaan surga? Apa yang kita ikat di bumi, itu pun terikat di surga. Apa yang kita lepas di bumi, itu pun terlepas di surga. Kuasa ada di mulut anda, tunggu masa anda lepaskan dalam nama Yesus.

☕ 🍞 Anda dan saya mempunyai otoritas surgawi. Jika kita mahu melihat terjadinya kehendak-NYA di bumi seperti di surga maka kita harus gunakan otoritas yang ada pada kita. Terkadang kita melupakan apa yang Tuhan telah berikan kepada kita. Jika anda membaca firman Tuhan ini, ada satu perkataan yang diucapkan oleh Elia iaitu "kecuali kalau kukatakan." Woww.. It's like he knows what authority he has.

🌽 Bangsa dan tanah air kita menjadi milik Tuhan apabila kita melepaskan Firman Tuhan dan segala janji-Nya ke atas generasi kita, bangsa kita, keluarga kita, kampung kita dan tanah air kita. Deklarasikan Firman Tuhan ke atas bangsa dan tanah air kita supaya kebangkitan rohani terjadi. Kita deklarasikan di dalam doa kita.

Apa yang sedang mengikat bangsa kita, ikatlah hal  itu semua dengan firman Tuhan. Kemabukkan, pesta pora, percabulan, penzinaan, pemberontakan, pembunuhan, penceraian, bobolian, apa saja yang mengikat bangsa kita, kita kasi ikat dalam nama Yesus maka hal itu pun terikat di surga. Lepaskanlah pemulihan, kesembuhan, kebangkitan rohani, pelepasan, pembebasan, pemulihan perhubungan suami isteri, lepaskanlah semua ini dalam doa anda dan ia pun akan dilepaskan di surga. Apakah respon anda hari ini....?

You are the revivalist...!
#SpreadRevival

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion
http://sherkarl.blogspot.com

** jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: