Monday, January 1, 2024

Revival : I am coming

Sajian makanan rohani yang lazat dan enak yang disediakan untuk kita semua. Ayuh kita menjamu selera bersama sajian surgawi ini.
🍳 🍳 🍉 🍆 🍇 🍈 🍐 🍑 🍄 🍎 🍏 🍌 🍦 🍧 🍨 🌭 🍟 🍔 🥓 🍱 🍣



Revival : I am coming 


Revelation 22:7  "Behold, I am coming quickly! Blessed is he who keeps the words of the prophecy of this book."

Wahyu 22:7 (TB)  "Sesungguhnya Aku datang segera. Berbahagialah orang yang menuruti perkataan-perkataan nubuat kitab ini!"


Shalom dan salam Revival kepada saudara dan saudari sekalian. Hari yang ke #1. Tahukah anda bahawa waktunya sudah dekat dan kita harus tetap setia sampai akhir? Semua isi kitab ini akan segera dibenarkan melalui penggenapannya. Kristus akan bergegas, Aku datang segera.


🍞 ☕ Selamat tahun baru 2024! Saya doakan semoga tahun ini lebih baik daripada yang lepas! Kehidupan iman bagaikan sebuah perjalanan yang panjang dan penuh tantangan. Menyelesaikan sebuah perjalanan tidak semudah yang kita kira. Mengakhiri dengan baik menuntut konsistensi dan kewaspadaan penuh agar apa yang selama ini telah kita upayakan tidak luput justru menjelang garis finis.Masih ada peringatan terakhir yang harus kita hayati di bagian penutup kitab Wahyu ini. Dengan kedatangan Kristus yang mulia, seluruh rencana Allah digenapi. Kitab Wahyu bukan hanya berbicara mengenai pentingnya orang-orang percaya bertahan untuk setia, namun terlebih berbicara tentang kemuliaan Allah dan Kristus yang telah menang. Kemuliaan itulah yang perlu terus ditatap oleh orang-orang percaya. Kasih karunia Tuhan Yesus pasti menyertai semua yang berharap kepada-Nya!

👉🏼 Jangan sia-siakan waktumu. Bila Anda belum menjadi milik Kristus, ingat sewaktu-waktu, kesempatan itu akan berakhir dan semua menjadi terlambat. Segera putuskan, undangan itu buat Anda!  Pada tahun ini, jangan berhenti di tengah jalan. Selesaikan pertandingan iman sampai akhirnya. Tetaplah setia sampai akhir. Apakah respon kita hari ini...?


You are the revivalist...! 
#SpreadRevival #GreaterMovement 

Tuhan Memberkati...!

In His Majestic service,

†_=ShErKaRL KuGaN=_†
TFGM's Daily Devotion 
http://sherkarl.blogspot.com

** Selain daripada membaca renungan ini, saya menyarankan agar anda juga mengkaji, merenungkan serta menggali lebih dalam Firman Tuhan. Jika kamu diberkati lewat perkongsian ini, maka jadilah saluran berkat bagi mereka yang lain dengan mengongsikan berkat ini.**

No comments: